الخميس، 9 يونيو 2011

000 أنساك أزاى 000

انساك ازاى

====


انساك ازاى

مستحيل اقدر فى يوم انساك


اسلاك ازاى

ونبض قلبى عايش بهواك


حاولت كتير ابعد وانساك

حاولت كتير انسى هواك


لقيت هواك هو حياتى

لقيت قلبى مغرم بهواك


حبيبى يا أغلا من روحى

علمنى انت ازاى انساك


حبيبى ياعايش فى وريدى

تعالا قرب لى انا مشتاق

........


انساك

أيوه صحيح انا عايز انساك


اسلاك

أيوه أنا نفسى فى يوم اسلاك


عارف ليه انا عايز انساك

عارف ليه فكرت اسلاك


لانى بحبك واحترت معاك

وحتى الحب احتار وياك


تجرح تعند تزيد فى جفاك

اسكت واصبرعشان بهواك


ليه تحرمنى من رؤياك

انت حقيقى عايزنى انساك

.......


لو انساك

راح افكر فى مين بعد هواك


لو اسلاك

ازاى اعيش من غير هواك


قلبى ملكته وهام فى هواك

انا عايش على أمل لقياك


ازاى قدرت تقوللى انساك

ازاى قدرت تقوللى اسلاك


انا عايش على ذكرى هواك

انا اللى قلبى داب فى هواك


مستحيل انى اقدر فى يوم انساك

ولا أحب غيرك مهما شفت معاك

......


انسى براحتك وزيد فى أَساك

مش هتقدر تنسى هواك


وانا هفضل استنى رضاك

هفضل اصَبر فى الاشواق


ولونى تعبت تعبت معاك

وحتى الصبر تعب وياك


عارف ليه بعمل كده وياك

لانى بحبك يا احلا ملاك


عارف ليه مش قادر انساك

لان قلبى واخده معاك


انساك ازاى .. ازاى انساك

======

قلم الصابر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق