الجمعة، 26 نوفمبر 2010

000 انا وانت 000

انا وانت
======

انا وانت ...... كنا قصة حب عنوانها الحنان
انا وانت ....... مع حبنا عشنا اجمل ذكريات

السنين دارت ومرت ...... مابين لقا وخصام
ومن كتر الخصام ....... اتغير اسلوب الكلام

اتولد جوه القلوب الجفا ....... وضاع الحنان
والحب اللى كان ...... اصبح ماضى وزمان

انا وانت وانت وانا .......... راح فين حبنا ؟
تقوللى انت السبب .......... اقولك لا مش انا

السبب انى انا ....... اللى اسأت فى الاختيار
السبب انى انا ...... اللى تسرعت فى القرار

السبب هو انت ...... هو غدرك ومعاه جفاك
السبب هو انت ....... اللى بعت اللى اشتراك


ودلوقت لاهقول انت ........ وانت متقلش انا
ونقول نصيب ....... نقول قسمه وأتكتبت لنا

اصعب شىء ...... انك تفقد الثقة فى الحبيب
اصعب شىء ...... لما اللى تشتريه تلقاه يبيع

اصعب كلام .......  بيكون لما يخلص الكلام
اصعب قرار ....... بيكون  لما ننسى العتاب

اه منك .......... يللى غشتنى بمعسول الكلام
ياشيطان ......... دخل قلبى فى صورة ملاك

كرهت قلبى ........ اللى فتح لك بابه فى يوم
كرهت عيونى .......... اللى كانت فيك بتهيم

ودلوقت مهما انت تقول ......... ومهما اقول
خلص الكلام ........... ومعدش ينفع اى قول

========
مع تحياتى
الصابر




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق